vineri, 5 martie 2010

Impresii despre Marius Bodochi in spectacolul Amadeus, preluate de pe saitul http://mariusbodochi.wordpress.com, sait intretinut de fanii actorului

Va spuneam saptamana trecuta ca la cat de greu s-a nascut spectacolul asta sigur va iesi ceva minunat. Nici macar nu banuiam despre ceea ce avea sa fie vorba :) desi ma asteptam sa fie ceva foarte special si asta din cauza ca regizorul spectacolului este Marcel Top. Mai vazusem doua spectacole de-ale lui si de fiecare data am fost incantata de rezultat. Cateva cuvinte despre spectacol o sa va spuna chiar Marcel. ;)

Eu o sa va spun doar cateva din lucrurile care m-au impresionat:

  • In primul rand ideea de a face un spectacol interdisciplinar teatru si muzica in acelasi loc, e ceva cu totul special trebuie vazut, cuvintele mele sunt prea sarace ca sa exprime si apoi fiecare simte intr-un anumit fel, pentru mine a fost o bucurie totala, nu am mai vazut asa ceva pana acum, dar ma bazez pe Marcel Top ca o sa mai vad ;)
  • Faptul ca spectacolul incepe in foyerul verde de la parter si spectatorii urca in sala impreuna cu gazda, Salieri
  • Un detaliu extraordinar care mi-a placut e scaunul cu rotile modificat: spatarul este inlocuit cu un violoncel :) superba ideea
  • O surpriza extraordinara a fost Razvan Oprea ca actor imi place dar nu stiam ca are o voce asa de frumoasa :)
  • A si legat de asta si Marius a cantat, daca ati vazut “Regina mama” sigur l-ati auzit :) dar aici este pus in valoare de o partitura destul de bogata la capitolul canto. ;) Ar fi putut fi si solist la opera daca nu alegea actoria. :)
  • Interpretarea lui Marius toata dar m-a impresionat mult in partea de inceput cu Salieri batran. Interpretarea lui este extraordinara, iti trebuie multa munca sa tremuri din toate incheieturile sa ai ticuri de om batran sa te misti ca un om batran.
  • Costumele. :D Chiar vreau o poza cu Marius in costumul din Amadeus :lol: poate ma aude cineva acolo sus ;)

Si ar mai fi si altele dar cum n-am prins un loc foarte bun am pierdut mare parte din interpretare si nu vreau sa bat campii. Cel putin am stat langa muzicieni si asta m-a facut fericita. Data viitoare o sa am grija sa prind un loc cu mai multa vizibilitate. Aici ar fi ceva de spus ca nu sunt locuri numerotate deci daca te bagi in fata apuci loc bun daca nu, nu. Eu daca eram printre organizatori numerotam locurile, in felul asta impresia lasata publicului ar fi fost mai buna din punct de vedere al organizarii. :D Dar pe total spectacolul este foarte bun si merita sa-l vedeti, mai ales daca va place muzica pentru ca e cu foarte multa muzica. Din punctul meu de vedere mica lipsa din organizare se poate trece cu vederea daca te gandesti la castigul afectiv pe care il ai dupa asa un spectacol.

Sper ca v-am facut curiosi si ca o sa mergeti sa-l vedeti. Mai jos gasiti distributia.

Urmatoarele reprezentatii sunt la Opera Nationala marti 16 si 23 martie.

Blogul oficial al spectacolului il gasiti aici.

Biletele le puteti lua de la casa de bilete de la Opera sau de pe bilet.ro.


2 comentarii: